Fotoğraftan Tuvale: 'Warm Beer' - ArtDog Istanbul
Zach Hodges Street with a tree 2023 Oil on canvas 30 x 40 cm

Fotoğraftan Tuvale: ‘Warm Beer’

Zach Hodges’ın yağlıboya resimlerinden oluşan “Warm Beer” başlıklı ilk kişisel sergisi 30 Aralık’a kadar Ambidexter’da.

/

Sanatçı Zach Hodges’ın ışık, gölge ve işaretleme gibi geleneksel resim kaygılarına eğildiği  “Warm Beer” adlı kişisel sergisi 30 Aralık’a kadar İstanbul Ambidexter’da. Hodges’ın sergisinde yer alan resimlerin her biri, eski dijital fotoğraf makinesiyle çekilmiş birer fotoğraf olarak başlıyor. Fotoğraflar, sanatçının İstanbul’daki günlük yaşantısından, genellikle stüdyosuna gidip gelirken çektiği sahneleri tasvir ediyor.

Zach Hodges, Balkan, 2023, Oil on canvas, 30 x 40 cm
Reset 2024 Paketi3.000,00

Reset 2024 Paketi ile ArtDog Istanbul’un 12 sayısını bir arada keşfedin. 2024 yılında yayımlanan tüm sayılar ile birlikte 1 yıllık aboneliğe ücretsiz kargo ile sahip olun. Yıl içerisindeki fiyat değişikliklerinden etkilenmeden koleksiyonunuzu tamamlayın.

  • Dergi 2 ayda bir yayımlanır.
  • Reset 2024 Paketi‘ne, Ocak-Aralık 2024 döneminde yayımlanan tüm sayılar ile birlikte yıllık abonelik dahildir.
  • Yıllık abonelik, satın alınan tarihte yayında olan sayı dahil olmak üzere 6 sayı için geçerlidir.
  • Siparişler 1-5 iş günü içerisinde adresinize ücretsiz teslim edilir.
  • Daha fazla bilgi ve iletişim için contact@artdogistanbul.com adresi üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Başarılı

Bazı durumlarda Zach, bu fotoğrafları basıyor vetuval üzerine ölçülen bir grafik aracılığıyla boyayla çoğaltıyor, bazıları ise doğrudan bilgisayar ekranından kopyalanıyor. Sergide yer alan bazı konular birden fazla kez boyanıyor ve fotoğraf makinesinin otomatik ayarlarından ya da baskıların kalitesindeki tutarsızlıklardan kaynaklanan ışık ve renkteki küçük değişikliklere odaklanılıyor.

Zach Hodges, WAM BAM, 2023, Oil on canvas, 30 x 40 cm

Serginin hikayesi ise 2023 Eylül ayında Burgazada’dan Kabataş’a yapılan bir vapur yolculuğu sırasında çekilen bir dizi aşırı pozlanmış deniz fotoğrafıyla ortaya çıkıyor. Daha sonra alacakaranlıkta çekilen şehir manzaraları ve natürmortlarla devam ediyor. Sanatçı, sergide daha önce sergilenen çalışmalarının aksine bu resimlerinde bilinçli olarak buluntu/geri dönüştürülmüş imgeleri kullanmaktan uzaklaşıyor. Bunun yerine kendi oluşturduğu imgelere odaklanıyor ve ışık, gölge ve işaretleme gibi geleneksel resim kaygılarına eğiliyor.

Previous Story

Eyüboğlu’nun Zamansız Mitleri

Next Story

Tracey Emin’den Aşıklar Mezarı

0 0,00